sunnuntai 1. syyskuuta 2013

my room and shit

Hola!
No emmä nyt sit alkanutkaan mitenkään aktiivisesti tätä blogii pitämään ja nimikään ei oo muuttunut mut anyways. Arvioin liian väärin syksyn vapaa-ajan.. mut nyt jonkinlainen my room postaus, ½ vuotta myöhässä, go mä. Eli muutin takas kotiin kirjotusten ajaks, syynä se, että on vaan ihan sikana kaikkee samaan aikaan nyt, pää hajoo ja aika ei riitä mihinkään ja kauheesti duunattavaa. Alko muutenkin tää jatkuva kamojen vienti siskolta, "omalta" kämpältä, himasta ja kamujen tyköä ees taas ärsyttämään. Lisäks olin vielä tossa 2½ viikkoo sukulaisilla ku ne lähti jonnekkin päin thaimaaseen eli taas kamojen pakkausta edes takas, fuck it.


Tulevat kuukaudet, suunnitelmia yms. Eli joo, kesäloman lopulla melkeen jätin lukion kesken, mä nyt oon jättänyt kaiken yleensä kesken minkä aloitan, niin pakko nyt jaksaa tää loppuun saakka. Sitten öö syksy... kirjotukset, obviously se tärkein juttu... eli niihin meni elokuu ja menee syyskuu. 9.9. alkaa ruotsin kuuntelulla eli hyvästi bleed from within, en oliskaan halunnut nähä sitä bändiä. Ja lisäks ehkä heart in hand jää menemättä, koska kirjoitukset... Ei vituta. Lisäks mun täytyy käydä aikuisopistolla kursseja iltaisin ja verkkokursseja, koska oon ollut "hieman" laiska kaks vuotta ja duunannut vähän omii juttuja enemmän... fucking stupid.

Sitten öö alotin taas tanssin eli siihen menee 2-3 iltaa viikossa ja varattiin kamujen kaa paikallinen sali aina sunnuntaiseks (paras tapa viettää darraa) et päästään telinevoimistelemaan pitkäst aikaan :D epic shit coming! Öäöäö marraskuussa tapahtuu jotain, mitä parit kamut on pelännyt eli wuhuu 18 tulee täyteen ja ehkä rupeen myös suorittamaan ajokorttiikin. Toisaalta, viime viikolla tuli lukiota 100päivää jäljellä eli toisin sanoen, 100 päivää niin alan kattomaan kämppää pk-seudulta... Ja en tiiä sitte kannattaako laittaa hirvee määrä rahaa korttiin, kun kuitenkin tulee kuljettua julkisilla paljon enemmän. Eli jos mä nyt ikinä tuun pääsemään kirjotuksista läpi niin haen varmaa haaga-heliaan ja yritän päästä a) medianomi b) restonomi tai c) sosionomi puolille... wish me luck. En tiiä.
See ya!



3 kommenttia:

rafu kirjoitti...

woooh sulla on ihana huone!:o <3 vaikuttaa aika isolta !

rafu kirjoitti...

ja nätti sinä !:3

katieveliina kirjoitti...

rafu: voi kiitos! :3 ei tää mun mielestä kauheen iso oo, kai noi kuvat vähä vääristää c(: