tiistai 1. lokakuuta 2013

I don't care and I love it


I finally realized I've changed. I want different things that I used to. 
Jee taas kuukauden (TASAN!) blogitauko mut siis apua. Tätä on odotettu, tää tunne kun sä oikeesti kerkeet kirjottamaan :D Oon suunnitellut tätä joku about kaks viikkoa ja odottanut ekaa päivää, kun voin pitkästä aikaa oikeesti kunnolla avata tietokoneen ja datailla. Enkä tarkoita nyt facebookissa hengailua vaan oikeesti kaiken teiniangsticrapin duunausta, irc-galleria, weheartit, blogger, girls you know it. Eli mitä hittoa, tänään alko lokakuu ja mä oikeesti järkytyin, mihin mun alkusyksy katos? öö... kouluun. Jos mä olisin tiennyt vajaa 3 vuotta sitten mitä lukion kolmas vuosi tarkoittaa, olisin ehkä miettinyt pari kertaa uudestaan mihin sitä ryhtyy. No mut ekat kirjotukset kuitenkin ohi ja tuloksiin oon ihan tyytyväinen. Oon vaan iloinen, että se fucking rumba on ohi... ees vähäks aikaa. Keväällä tulee olemaan kaks kertaa pahempi rumba, jossen saa lukulomaa mihinkään kohtaan, mut jee, cut the crap, i'll survive. 
 
Tän viikon oon vaan nauttinut oikeesti vapaudesta ja siitä, ettei oo mitään kiirettä mihinkään. Paitsi lukea koeviikon kokeisiin, mut se nyt tuntuu niin pieneltä tämmösten kuukausien jälkeen. On vaan niin siistiä keretä taas oikeesti hengittämään, ajattelemaan ja hah, katsomaan ees yhen leffan kokonaan arki-iltana. Pieniä asioita, mut niitä tosiaan arvostaa, kun ne menettää. Ja sitten tää tärkein asia, pitää oikeesti yhteyttä kavereihin. Se, etten oo pitänyt yhteyttä, ei todellakaan tarkota sitä, etten oo pitänyt pelkästään suhun yhteyttä, mä en oo oikeesti pitänyt kehenkään yhteyttä (!!) Voin ihan rehellisesti sanoa, että toi oli ehkä rankinta pitkään aikaan, fyysisesti ja henkisesti. Sen lisäks et olin kesäloman jälkeen tunteiden takii pois peleistä, niin jotenkin sain vaan kerättyy itteni kasaan enkä luovuttanut ton lukion suhteen. Mut tosiaan, mielenterveys sai kyytiä aika tavalla, oli vaikea keskittyä oikeesti tärkeisiin, tulevaisuuteen vaikuttaviin asioihin, kun oli henkilökohtasten asioiden takia niin sekasin ja joka puolelta tuntu, että lentää uutta sulateltavaa... Varsinkin perheen sisällä. Mut nyt oikeesti on pitkästä aikaa kaikki hyvin,
So don't you dare to ruin my happiness 
enkä tosiaan haluu palata niihin synkkiin hetkiin, mihin nää kuukaudet mut laitto. No mut jee, times and pain changes people ja kyl mä huomaan pienen muutoksen mussa. "Ajan puutteen takia" oon vähentänyt vähän tai no, aika paljon mun biletystä ja lopetin elokuussa tupakoinninkin kokonaan, can you believe that shit. :D Saa nyt nähä, miten sujuu kun marraskuussa pelottava 18 tulee täyteen!

4 kommenttia:

TITTA K kirjoitti...

Upea tukka sulla ♥ ja tosi kiva tän blogin ulkoasu! :)

katieveliina kirjoitti...

kukkane_: kiiittii! ja samoin! :)

rafu kirjoitti...

Oot oikeesti upee! <3

katieveliina kirjoitti...

voi kiitos! ♥