keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

I don't crave attention or perfection just a personal mention and some happiness inside

"Voi hyvä luoja!" Mun bloggaamista ei voi enää edes kutsua bloggaamiseksi. Toivottavasti joku ees vielä vaivautuu bloggeriin, kun kaikenmaailman vbloggarit on ainakin mun mielestä enemmän 'in' tällä hetkellä. But that's just my view on the matter. En ees rupea kertomaan, mitä kaikkea tässä on tapahtunut öö... (tsekkaan koska viimeks kirjotin blogia..) joulun jälkeen. Varmaan suurin syy, miksi en oo bloggaillut, on se että on ollut kiireitä kirjoitusten suhteen, mutta onneksi nekin on nyt ohi. Ja oon kesälomalla. Tavallaan, aloitin samana viikkona, kun loma alkoi, hesetyttönä ja nyt vuorottelen sitten työn ja salin (yeah right.) välillä päivät pitkät. Lisäksi yksityiselämässä on tapahtunut kaikkea uutta ja mullistavaa, mutta esimerkiksi musta tuli täti jajaja... häpeilemättä voin sanoa, että nyt purkaan mun ajatukset jonnekkin muualle tai jollekkin toiselle, (Sorry for that..) kun taas ennen, in time of loneliness, tulin avautumaan blogiin. (yleensä rageemaan... :D) Mutta välillä pitäisi kyllä kirjottaa sekavat ajatukset ylös, mitkä illalla nukkumaan mennessä vaivaa, tyyliin blogiin tai päiväkirjaan ja käsitellä ne, ettei ne vaivaisi seuraavaa neljää viikkoa. Gröhöm. Mutta kuitenkin, oon mä kuullut lähiaikoina, että olisin jotenkin muuttunut tai muuttumassa, en ehkä ragea niin paljon ja oon positiivisempi. 
Rule your mind or it will rule you
Ja sitten tässä samalla, kun oon kadottanut tän bloggamisen, niin tavallaan kadotan myös itteeni. Tai sitten löydän itteeni. En tiiä. Puhun siis mun yhdestä suurimmasta pinnallisesta (Ei suurin, paino on suurin, sad but true) ongelmasta eli hiuksista. Tässä on ollut meneillään nyt mitä kaikkea värinpoistoa ja punaista värjäystä, mutta toinen osa kaipaa jo mun mustaliiloja hiuksia, I have no idea what I'm gonna do. Katotaan, oonko yo-juhlissa puna- vai mustahiuksinen. Ei musta ikinä tiedä. YO:juhlista tulikin mieleen, että hautkin on meneillään ja oon kyllä hakenut joka paikkaan, enemmän tampereelle, kuin helsinkiin (:O) ja poriikin meni pari paikkaa, mutta tällä hetkellä en halua mennä, kuin päivä kerrallaan. Eli en tosiaan tiiä, mistä mut löytää syksyllä. 


Mutta joo, pitäisi varmaan keksiä joku aihekin, mistä tulisi kirjottamaan joku päivä. Joku muukin, kuin #vainkatijuttuja.  Mut senhän mä tosiaan hyvin osaankin, puhua itestäni. Haha.
 ♥Kati
It's a damn shame so many fucking fakes true to your face but then they talk shit like fucking snakes
- Deez nuts

Ei kommentteja: