lauantai 21. joulukuuta 2013

Let's pretend none of this ever happened

Kaks mun tän vuoden lempipäivistä, alkuvuoden bmth ja loppuvuoden bmth ♥

Famöus cömebäck pienen hiljaselon jälkeen. Koko vuoden haastavin hetki edessä, hah. Perus "vuosi lopussa ja nyt tehdään uudenvuoden lupaukset" (turhat lupaukset, koska mulla ne ei ainakaan ikinä toteudu.) No ensinnäkin, vuosikatsaus. Mun 3/4 osaa vuodesta näyttää sekavalta rageangstiteinisopalta ja ok, tän vuoden pääjuttu on kyllä ollu tunteiden kuohuaminen. Aika sekava vuosi, mut loppua kohden kuitenkin mahtava. Mut eniten naurattaa se, että ne asiat, jotka oli alkuvuodesta kauhean tärkeitä ja stressaavia, niin ei tunnu enään miltään, ei niistä vaan välitä enään tipan tippaa. Mua oikeesti vaan naurattaa että oon ees jaksanut tuhlata mun aikaa sellaisiin tyhmiin draamoihin :') 

I've been down, I've been in the bottom, I've been to the mountaintop, I've cried myself into sleep at night, I've given up, I've found the joy again, I've been happy, I've been hurt, I've made a lot of mistakes, I've felt a lot of pain, I've missed someone,  I've been with the wrong people, I've found amazing people, I've hurt many, I've playing around with people's feelings, I've learned, I've tried, I've gained, I've achieved, I've lived. 

Mut tosiaan, en lupaa mitään tyhjiä "kirjoitan blogia ahkerasti" - lupauksia, enkä mitään -10kilon diettejä tai tipattomia kuukausia, koska kuitenkin taas kirjotukset ja hullu stressaava kevät edessä. Lupaan vaan sen, että yritän nauttia elämästä, enkä tuhlata aikaani vääriin ihmisiin ja turhiin draamoihin. That's it. Tylsähkö lupaus tämmöselle crazylle vuodelle mut... what a year! 

MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR, you filthy animals.


click.

Ei kommentteja: