maanantai 4. marraskuuta 2013

Koetapa estää teinityttöä rakastumasta

Ultranopee postaus koska joku jäätävin migreeni menossa. Mun pitäis varmaan avata ajatuksii tähän nyt mut mä en jaksa. En haluu purkaa yhtään mitään enkä aatella yhtään mitään. :) Jos mä nyt purkaisin, luultavasti hajoilisin taas and the snakes start to sing. Nyt vaan kelailen sitä, miten paljon vihaan luurankoja. luurankoja mun kaapissa. Iiiisossa komerossa. Koska ne kummittelee. Miksei niitä voi vaan painaa 'delete' nappulasta pois? No mut, bless me father for I've sinned :D ANYWAYS. Viikonloppuna oli parikin pippaloa ja oli hurjan hauskaa ja viime viikolla oltiin kattomassa mahdollisii tulevaisuuden kouluja helsingissä, hihii :) Mun pitäis vaan löytää vielä kämppäkaveri ja se tärkein, päättää mihin mä haen, ammattikorkeeseen vai meenkö töihin tai plääh. ja ainii musta tulee mukamas aikuinen (:DDDD) ens viikolla, beware
"Kun tapahtuu on helpompi hengittää"
Mä varmaan just siteerasin tiktakkia ja happoradiota? on tullu hieman laulettuu lähiaikoina karaokee vähän liikaa, suomipop on se mun juttu :D
♥Katieveliina


PS.Toi biisi ja eminem ♥


Ei kommentteja: