keskiviikko 8. toukokuuta 2013

go to hell for heaven's sake

hot topics
1. Poistin facebookin (I also like live dangerously :DD No ei, vaan lyhytaikainen kokeilu) 
2. Keskityn egoismiin ♥
3. Vedettiin "kesän" ekat päiväterassikännit
5.  Oon rakastunut Calvin Harrisiin. Ja Porin kesäpoitsuihin. Mistä hiton luolasta ne aina nousee talven jälkeen? Ehkä mä oon vaan kulkenut täällä ihan silmät sidottuina ja pää muualla. Ei tää oikeestaan oo edes paha kaupunki, kesällä. Mut on täältä silti vuoden päästä lähdettävä. 
6. Kävin tänään ekan kerran juttelemassa siitä tatuoinnista, minkä otan heinä-elokuussa !! So excited.
7. Ja ainiin, Coca-colan nimelliset limsapullot on jotain
 niin nerokasta. 
8. Lähetään tiistaina Helsinkiin ja (BMTH & YOUR DEMISE♥) ekaa kertaa oikeesti ahdistaa vähän lähteä sinne mutta so fucking what, pitkästä aikaan riehumaan circukseen! Ollaan naurettu, että Sempiternalin biisit on vaan suoraan mun elämästä ja siks mun on kuultava ne livenä.

 
H&M 9,95€ & Gina Tricot 14,95€

Hyvää tulevaa helatorstaita & viikonloppua, toivotaan Suomen voittoon Usa:ta vastaan ja muistakaa äitejä sunnuntaina.
♥ Katieveliina 

Ei kommentteja: